dilluns, 24 de juny del 2013

us vull participar...


...Se'm va quedar a l'ordinador sense publicar-ho, el passat 29 de maig. Ho faig ara...

Avui fa 30 anys va néixer el primer fill dels dos que l’Àngels i jo, Ricard, essent nuvis ja havíem projectat, i vàrem anar a buscar. (Som realment nosaltres qui projectem i fem els plans?).
T’imagines tot un projecte tradicional de futur, que és el programa que portem gravat, el que ens han transmès...). Entre altres coses, poder gaudir d’una companyia mútua, les vides de relació entre aquestes ànimes projectades i tu. Com sembla que la vida marca. Però no és ben bé així.
No t’imagines mai que les circumstàncies en aquest índole de ‘vida i mort’ no es doni quan ho tens previst, donat que, i ara més que mai, sé que és del tot imprevisible. No es troba gens al nostre abast.
Què he après dels fills quan són petits, i que segueix essent durant tota la vida, si estàs obert a observar?.
Ara, en aquesta circumstància, en la que no hauria pensat mai no poder gaudir de la seva presència física, quan fa 2 anys que va marxar l’Isaac, m’adono que hi havia infinitat de coses que no m’havia adonat que m’instruïen, i ara he pogut veure que m’ensenyaven, i ara ho vaig aprenent. I no només coses viscudes conjuntament sinó, ara que no hi és físicament, que no puc intercanviar ni dir verbalment res a ell, ho comunico de manera més àmplia i directa evocant i dirigint-me a ell constantment, en el moment que vull.
No som tant lluny unes de les altres, depenent de l’estat en el que es trobin, unes manifestades i altres no, ja que les ànimes som una, i en el somni en el que estem sotmesos, sinó fos per aquestes circumstàncies, no ens hauríem potser mai adonat; anant donant passes que ens porten a conèixer aquesta part nostre immanent que no perdem mai, només de vista, per aquesta rutina del anar fent..., tot i que sempre la seguim essent. Reconèixer-nos en ella és el camí d’esperança que ens ajuda anar aprenent, anar endavant creixent en consciència per compartir les experiències un dia, copsar l’Amor existent, i compartir-lo amb joia conjuntament...
Amb amor a la Vida, i Estima i respecte als éssers amb qui em relaciono i m’he relacionat...
Des del cor

Ricard


29-05-13

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada